Aika hassua, ei sitä oleta että kaikki kaatuis niskaan jossain kivassa välissä. Olihan tänään ihan mukavaa, ostin kivaa. Tekisi mieli vähän hautautua peittojen alle ja jäädä sinne. Enkä ole ainoa joka tuntee niin.

Olis jännää olla sellanen lasikeiju. Näyttäisin siltä että menisin pelkästä kosketuksesta rikki. Olisin kevyt ja hento. En valtava ja... Jaa. Niin, ei tää sovi mulle.

Nyt olen tämmösen sotanorsun mitoissa niin ei oikein olis fiilistä poistua peittojen suojista, joku voi nähdä että olen oikeesti tämmönen. Pallero. Ei sekään oo kauheen hauskaa kun oma lääkäri sanoo päin naamaa että olet ylipainonen. Okei, olen ylipainonen. Jännää. On siinä ainakin uus titteli säälittävän ja tyhmän lisäks.

Eihän tästä ota sokea Reettakaan selvää. Ja lisää sipsua naamaan. Ja kouluun taas, mielummin kävelisin tulisillä hiilillä. Ei siinä opiskelussa ole mitään vikaa, onhan sitä kiva tietää jotain pikkusen. Mutta kun siellä on ne muut ihmiset, ne näkee ja kuulee. En halua että ne tietää mun olevan oikeesti tämmönen. Voisin suorittaa lukion loppuun itsenäisesti..

She doesn't walk, she's always prancing only when she isn't dancing.

Olishan se ihanaa. Olishan se kaunista. Olishan se totta...